Strona główna » FAQ
W INNPRO łączymy metody pracy dużych przedsiębiorstw z zaletami małych firm dystrybucyjnych, takimi jak elastyczność działania, szybka adaptacja do warunków zewnętrznych i zaangażowanie kadry. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy efektywnie i w krótkim czasie odpowiadać na potrzeby kontrahentów. Stale poszerzamy naszą ofertę, słuchając klientów hurtowych oraz analizując trendy na rynku dystrybucji konsumenckich produktów elektronicznych.
INNPRO zajmuje się dystrybucją szerokiej gamy elektroniki użytkowej. Zapewniamy atrakcyjną ofertę hurtową na produkty z takich kategorii jak:
INNPRO zajmuje się dystrybucją marek światowej klasy. Dostępne w naszej ofercie urządzenia takie jak drony, stacje zasilania, głośniki, słuchawki czy roboty sprzątające pochodzą od znanych producentów, którzy zajmują czołowe pozycje w swoich branżach.
Rozpoczęcie współpracy hurtowej z INNPRO wymaga wysłania formularza rejestracyjnego. Po dostarczeniu niezbędnych informacji dział handlowy INNPRO skontaktuje się z Tobą w celu aktywacji i udzielenia pełnego dostępu do konta. Przed aktywacją nie ma możliwości zalogowania się.
Aby poznać szczegóły oferty hurtowej, prześlij wypełniony formularz. Masz pytania? Napisz lub zadzwoń.
Do rejestracji na platformie B2B niezbędne będzie dostarczenie informacji o charakterze prowadzonej działalności i kanałów sprzedaży, a także takich dokumentów jak wpis z CEIDG. Aby zarejestrować konto, wypełnij formularz dostępny na stronie platformy hurtowej.
Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia konto hurtowe zostanie przyznane na okres próbny 1 miesiąca. Jeżeli w tym czasie kontrahent nie dokona żadnego zakupu, INNPRO zastrzega sobie prawo do wyłączenia konta.
Aby złożyć zamówienie hurtowe, należy zalogować się na swoje konto klienta na platformie B2B.
Zamówienia hurtowe można składać całodobowo. Status bieżącego zamówienia oraz historię poprzednich zamówień możesz sprawdzić w swoim panelu klienta.
Platforma B2B INNPRO oferuje integrację za pomocą plików XML w formacie IOF, która pozwala na automatyczne pobieranie naszych produktów, stanów magazynowych i cen. Umożliwia też prezentowanie ich w Twoim sklepie.
W ramach takiej integracji udostępniamy:
Jeśli chcesz uzyskać pliki integracyjne, skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.
Umożliwiamy także integrację za pomocą platformy Baselinker – w celu jej poprawnej konfiguracji należy dostarczyć link do indywidualnego pliku LIGHT.XML. Aby go uzyskać, skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.
Aby złożyć zamówienie, zaloguj się na swoje konto klienta na platformie B2B. Zapłaty za zamówione produkty należy dokonywać bezpośrednio na określony rachunek bankowy (chyba że współpraca jest oparta o cesję faktoringową). Jeśli masz przyznany odroczony termin płatności, w tytule przelewu wpisz numer faktury. Złożone zamówienia zostają automatycznie przekazywane do realizacji i wysyłki.
Podczas składania zamówienia naliczana jest jednorazowa opłata za przesyłkę. Możliwe jest jednak doliczenie dodatkowych kosztów dostawy, jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że zakupiony towar musi być wysłany w większej liczbie paczek.
Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:30, a termin realizacji wynosi zazwyczaj od 1 do 7 dni roboczych.
Status zamówienia można sprawdzić w panelu klienta hurtowego.
Zakupione produkty są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS – opłata za jedną paczkę wynosi 20 PLN (brutto).
Realizujemy również zamówienia typu dropshipping – z bezpośrednią dostawą do klienta. Jeśli chcesz skorzystać z takiej formy przesyłki, podczas składania zamówienia wybierz opcję “dostawa dropshipping”, a w kolejnym kroku zmień adres dostawy.
Oferujemy także możliwość bezpłatnego odbioru towaru z naszego magazynu. Gdy zamówienie zostanie przygotowane, otrzymasz powiadomienie SMS. Zamówienia można odbierać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.
Adres magazynu: Hillwood Gliwice Sośnica, ul. Pszczyńska 309, 44-100 Gliwice.
W ofercie INNPRO znaleźć można następujące kategorie produktowe:
Z działem handlowym INNPRO możesz skontaktować się telefonicznie, dzwoniąc pod numer +48 696 318 085 lub +48 600 985 009.
Istnieje również możliwość kontaktu drogą mailową: [email protected].
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Więcej informacji znajdziesz w zakładce KONTAKT.
Zgłoszenia reklamacyjne są dodawane przez dedykowaną platformę serwisową www.serwis.innpro.pl. Aby to zrobić, należy się zalogować lub założyć konto (podając numer VAT z faktury sprzedaży z INNPRO).
Proces reklamacji przebiega w kilku prostych krokach:
Informacje o okresie gwarancji znaleźć można w karcie produktu na platformie B2B lub w instrukcji obsługi.
Okres trwania gwarancji liczy się od dnia zakupu określonego w dokumencie sprzedaży lub zgodnie z numerem seryjnym zeskanowanym podczas wydawania produktu przez magazyn.
W wypadku produktów marki DJI okres gwarancji jest liczony od daty aktywacji urządzenia przez pierwszego nabywcę lub daty zakupu przez pierwszego nabywcę (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). W niektórych przypadkach liczy się go według specyfikacji szczegółowej udostępnionej przez producenta lub widocznej w karcie towaru. Szczegółowe informacje znaleźć można w oświadczeniach gwarancyjnych i regulaminach.
Napisz do nas, korzystając z formularza kontaktowego, aby dowiedzieć się, jak zacząć współpracę handlową z INNPRO
Wiadomość została wysłana.
Wkrótce się z tobą skontaktujemy.