logo innpro

FAQ

białe romby

W INNPRO łączymy metody pracy dużych przedsiębiorstw z zaletami małych firm dystrybucyjnych, takimi jak elastyczność działania, szybka adaptacja do warunków zewnętrznych i zaangażowanie kadry. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy efektywnie i w krótkim czasie odpowiadać na potrzeby kontrahentów. Stale poszerzamy naszą ofertę, słuchając klientów hurtowych oraz analizując trendy na rynku dystrybucji konsumenckich produktów elektronicznych.

INNPRO zajmuje się dystrybucją szerokiej gamy elektroniki użytkowej. Zapewniamy atrakcyjną ofertę hurtową na produkty z takich kategorii jak:

  • AGD małe – na przykład odkurzacze, roboty sprzątające, ekspresy do kawy, czajniki elektryczne, blendery i frytkownice.
  • Akcesoria GSM – w tym ładowarki, powerbanki, kable, etui, szkła hartowane, uchwyty na telefon.
  • Akcesoria IT – na przykład adaptery, czytniki kart, huby, monitory przenośne i stacje dokujące.
    Audio – głośniki, mikrofony, słuchawki.
  • Biuro – bindownice, drukarki, laminatory, niszczarki.
  • Drony – rekreacyjne, profesjonalne, półprofesjonalne, przemysłowe i wyścigowe.
  • Foto / Wideo – między innymi kamery, gimbale, namioty bezcieniowe, selfie sticki, statywy i wideorejestratory.
  • Gaming – na przykład myszki, klawiatury, kierownice do gier, pady i fotele gamingowe.
  • Lifestyle & Outdoor – między innymi smartwatche, akcesoria rowerowe i samochodowe, latarki, stacje zasilania i panele fotowoltaiczne.
  • Modele RC – na przykład pojazdy, akumulatory, aparatury, zestawy napędowe.
  • Narzędzia – w tym klucze, młotki, wkrętarki, agregaty, miary zwijane, poziomnice, piły i obcęgi.
  • Smart Home – na przykład kamery IP, urządzenia oświetleniowe, urządzenia dla zwierząt, czujniki, inteligentne gniazdka i zestawy alarmowe.
  • Zdrowie & Uroda – między innymi golarki i trymery, suszarki do włosów, lokówki, prostownice, szczoteczki soniczne i depilatory.

INNPRO zajmuje się dystrybucją marek światowej klasy. Dostępne w naszej ofercie urządzenia takie jak drony, stacje zasilania, głośniki, słuchawki czy roboty sprzątające pochodzą od znanych producentów, którzy zajmują czołowe pozycje w swoich branżach.

Rozpoczęcie współpracy hurtowej z INNPRO wymaga wysłania formularza rejestracyjnego.  Po dostarczeniu niezbędnych informacji dział handlowy INNPRO skontaktuje się z Tobą w celu aktywacji i udzielenia pełnego dostępu do konta. Przed aktywacją nie ma możliwości zalogowania się.

Aby poznać szczegóły oferty hurtowej, prześlij wypełniony formularz. Masz pytania? Napisz lub zadzwoń.

Do rejestracji na platformie B2B niezbędne będzie dostarczenie informacji o charakterze prowadzonej działalności i kanałów sprzedaży, a także takich dokumentów jak wpis z CEIDG. Aby zarejestrować konto, wypełnij formularz dostępny na stronie platformy hurtowej

Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia konto hurtowe zostanie przyznane na okres próbny 1 miesiąca. Jeżeli w tym czasie kontrahent nie dokona żadnego zakupu, INNPRO zastrzega sobie prawo do wyłączenia konta.

Aby złożyć zamówienie hurtowe, należy zalogować się na swoje konto klienta na platformie B2B.

Zamówienia hurtowe można składać całodobowo. Status bieżącego zamówienia oraz historię poprzednich zamówień możesz sprawdzić w swoim panelu klienta.

Platforma B2B INNPRO oferuje integrację za pomocą plików XML w formacie IOF, która pozwala na automatyczne pobieranie naszych produktów, stanów magazynowych i cen. Umożliwia też prezentowanie ich w Twoim sklepie.

W ramach takiej integracji udostępniamy:

  • pliki gateway w formacie XML (zbiór plików integracyjnych),
  • pliki FULL i LIGHT w formacie XML, które zawierają najważniejsze dane potrzebne do integracji,
  • pliki FULL i LIGHT w formacie CSV (uproszczona wersja plików integracyjnych, zalecamy jednak korzystanie z plików XML).

Jeśli chcesz uzyskać pliki integracyjne, skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.

Umożliwiamy także integrację za pomocą platformy Baselinker – w celu jej poprawnej konfiguracji należy dostarczyć link do indywidualnego pliku LIGHT.XML. Aby go uzyskać, skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.

Aby złożyć zamówienie, zaloguj się na swoje konto klienta na platformie B2B. Zapłaty za zamówione produkty należy dokonywać bezpośrednio na określony rachunek bankowy (chyba że współpraca jest oparta o cesję faktoringową). Jeśli masz przyznany odroczony termin płatności, w tytule przelewu wpisz numer faktury. Złożone zamówienia zostają automatycznie przekazywane do realizacji i wysyłki.

Podczas składania zamówienia naliczana jest jednorazowa opłata za przesyłkę. Możliwe jest jednak doliczenie dodatkowych kosztów dostawy, jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że zakupiony towar musi być wysłany w większej liczbie paczek.

Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:30, a termin realizacji wynosi zazwyczaj od 1 do 7 dni roboczych.

Status zamówienia można sprawdzić w panelu klienta hurtowego.

Zakupione produkty są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS – opłata za jedną paczkę wynosi 20 PLN (brutto).

Realizujemy również zamówienia typu dropshipping – z bezpośrednią dostawą do klienta. Jeśli chcesz skorzystać z takiej formy przesyłki, podczas składania zamówienia wybierz opcję “dostawa dropshipping”, a w kolejnym kroku zmień adres dostawy.


Oferujemy także możliwość bezpłatnego odbioru towaru z naszego magazynu. Gdy zamówienie zostanie przygotowane, otrzymasz powiadomienie SMS. Zamówienia można odbierać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.


Adres magazynu: Hillwood Gliwice Sośnica, ul. Pszczyńska 309, 44-100 Gliwice.

W ofercie INNPRO znaleźć można następujące kategorie produktowe:

  • AGD małe,
  • akcesoria GSM,
  • akcesoria IT,
  • audio,
  • biuro,
  • drony,
  • foto / wideo,
  • gaming,
  • lifestyle & outdoor,
  • modele RC,
  • narzędzia,
  • smart home,
  • zdrowie & uroda.

Z działem handlowym INNPRO możesz skontaktować się telefonicznie, dzwoniąc pod numer +48 696 318 085 lub +48 600 985 009.

Istnieje również możliwość kontaktu drogą mailową: [email protected].

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Więcej informacji znajdziesz w zakładce KONTAKT.

Zgłoszenia reklamacyjne są dodawane przez dedykowaną platformę serwisową www.serwis.innpro.pl. Aby to zrobić, należy się zalogować lub założyć konto (podając numer VAT z faktury sprzedaży z INNPRO).

Proces reklamacji przebiega w kilku prostych krokach:

  • przejście na stronę www.serwis.innpro.pl,
  • rejestracja / logowanie,
  • dodanie zgłoszenia / automatyczne nadanie numeru RMA (UWAGA: jeden numer RMA przypada na jeden produkt),
  • oznaczenie zgłoszenia nadanym numerem RMA / wydrukowanie protokołu przekazania z panelu serwisowego,
  • dostarczenie produktów we własnym zakresie na adres Serwis INNPRO, ul. Rudzka 65c, 44-200 Rybnik
  • monitorowanie procesu obsługi zgłoszenia za pomocą platformy serwisowej www.serwis.innpro.pl.

Informacje o okresie gwarancji znaleźć można w karcie produktu na platformie B2B lub w instrukcji obsługi.

Okres trwania gwarancji liczy się od dnia zakupu określonego w dokumencie sprzedaży lub zgodnie z numerem seryjnym zeskanowanym podczas wydawania produktu przez magazyn.

W wypadku produktów marki DJI okres gwarancji jest liczony od daty aktywacji urządzenia przez pierwszego nabywcę lub daty zakupu przez pierwszego nabywcę (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). W niektórych przypadkach liczy się go według specyfikacji szczegółowej udostępnionej przez producenta lub widocznej w karcie towaru. Szczegółowe informacje znaleźć można w oświadczeniach gwarancyjnych i regulaminach.

Wiadomość została wysłana.
Wkrótce się z tobą skontaktujemy.